Máme dvě plničky Bosch AC611 na chladivo 134A a jednu na chladivo 1234YF, které se nachází od roku 2016 ve všech nových vozech.
Neplníme prázdné klimatizace, nejdříve zjistíme, proč je klimatizace prázdná – zda to není z důvodu úniku.
Máme dlouholeté zkušenosti s hledáním úniků chladiva. Najdeme únik od 50 g/rok. Používáme vodíkovou metodu – 5 % vodíku a 95 % dusíku, spolu se speciálním detektorem vodíku, který reaguje pouze na vodík, který neobsahují jiné chemické látky v autě, takže máme vysokou úspěšnost při hledání úniku na obou chladivech.
Během plnění čistíme vysoušeč klimatizace – což je základem každého plnění. V případě poruchy kompresoru umíme zařídit jeho výměnu.
Používáme jak olej PAK 46, tak i olej bez elektrolytů, který se dává do hybridních a čistých elektromobilů.
Opravujeme a nahrazujeme většinu zkorodovaných hliníkových vedení pomocí adekvátního spoje Lockring. Náhrada vadných hadic a trubek není problém.